Jednoczesny CRM społecznościowy do sprzedaży i marketingu.
Nimble pomaga w tworzeniu kampanii, w których generujesz leady z mediów społecznościowych, a jednocześnie służy jako narzędzie do zarządzania relacjami z klientami (CRM). Pobiera informacje z takich źródeł jak Twoje aplikacje Google oraz listy kontaktów z Office 365. Kiedy Twoi pracownicy aktualizują swoje kontakty, narzędzie aktualizuje swoje pliki.
Pomoc w zarządzaniu klientami
Nimble nie robi pracy za Ciebie. Faktycznie, robi bardzo mało pracy za Ciebie. To, co robi, to umieszcza Twoje kontakty w jednym miejscu i pozwala Ci planować kampanie marketingowe i PR, które mogą dotyczyć Twoich kontaktów. Następnie używa wyszukiwarek społecznościowych, aby pomóc Ci znaleźć nowych kontaktów. Gdy Twoje kontakty znajdą się w Twoim narzędziu, mogą być podzielone na segmenty, co pozwoli Ci sprzedawać swoim kontaktom trochę bardziej efektywnie. Interfejs jest schludnie zaprojektowany, a używanie grafik i ikon może pomóc Ci łatwiej rozróżnić między klientami a partnerami.
Oferuje analizę i śledzenie poczty e-mail
Wielu menedżerów biznesowych odkryje, że usługa Nimble jest bezużyteczna, ponieważ jest to tylko drogi organizator. Jedyną wartością jest funkcja analizy i śledzenia poczty e-mail. Pozwala ona monitorować postęp kampanii e-mailowej i może dostarczyć kilka przydatnych metryk. 2 GB pamięci nie jest złe, ale można uzyskać darmową pamięć z licznych dostawców online, bez konieczności płacenia abonamentu, jak w przypadku Nimble.
Opinie użytkowników o Nimble
Czy próbowałeś Nimble? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!